Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ > 5.3 MATEŘSKÁ ŠKOLA SLEDUJE A VYHODNOCUJE ÚSPĚŠNOST DĚTÍ V PRŮBĚHU, PŘI UKONČOVÁNÍ PŘEDŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ A DLE MOŽNOSTÍ I V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ A AKTIVNĚ S VÝSLEDKY PRACUJE V ZÁJMU ZKVALITNĚNÍ VZDĚLÁVÁNÍ.

5.3 Mateřská škola sleduje a vyhodnocuje úspěšnost dětí v průběhu, při ukončování předškolního vzdělávání a dle možností i v dalším vzdělávání a aktivně s výsledky pracuje v zájmu zkvalitnění vzdělávání.


Škola systematicky a efektivně vyhodnocuje úspěšnost dětí v průběhu a ukončování jejich vzdělávání na všech úrovních řízení pedagogického procesu. Nejedná se o hodnocení jednorázové, ale průběžné. S výsledky hodnocení cíleně pracují pedagogové i vedení školy, jejich činnosti a opatření směřují ke zkvalitňování vzdělávání dětí, k zachycení případných problémů a vyvození jejich řešení.